ביבי נגד ביבי • ללא מתמודדים: בליכוד יקיימו בחירות לראשות המפלגה

איתי גדסי No Comments on ביבי נגד ביבי • ללא מתמודדים: בליכוד יקיימו בחירות לראשות המפלגה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) החליטה ועדת הבחירות בליכוד על עריכת בחירות פנימיות לראשות התנועה בחודש הבא, זאת למרות שאף חבר מרכז או חבר כנסת לא הכריז על התמודדותו מול ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ההחלטה של ועדת הבחירות של הליכוד תמוהה וכי מדוע לקיים בחירות על ראשות המפלגה אם אין מועמדים שהציגו את עצמם נגד נתניהו?, אך כאמור, למרות ההוצאות הכספיות הרבות – הבחירות יתקיימו בחודש הבא.

מלבד ההוצאות הכספיות, הדבר יכול לגרום למבוכה רבה לנתניהו – במקרה וחברי מרכז רבים יצביעו נגד מועמדותו, זאת למרות שאין אחר שמתמודד מולו.

הבחירות לראשות המפלגה הוקדמו ל-23 בפברואר זאת לאחר אישור מרכז הליכוד על פי מהלך שהתווה נתניהו בכדי למנוע ממועמדים אחרים להתארגן ולהתמודד מולו.

את מהלך הקדמת הבחירות הפנימיות הסביר נתניהו בכנס פעילים בחודש שעבר ואמר כי "הרצוג אמר שישמור את נתניהו מאוחדת – כולם טובים, כולם כמובן ראויים, אבל אנחנו כנראה ראויים יותר ואני אומר את זה לא ברהב, אלא משכנוע פנימי עמוק – הליכוד מוביל את מדינת ישראל בדרך הנכונה ואנחנו צריכים להמשיך להוביל בענייני החברה, הכלכלה, הביטחון והמדיניות".

"אנחנו מובילים את המדינה בדרך אחראית ותקיפה, ואני מבקש מכם לעזור לי ולחבריי להמשיך את ההובלה הזו – אנחנו לא חוסמים אף אחד להתחרות", לדבריו, "ברוב המפלגות אין בכלל פריימריז – ללפיד אין, לכחלון אין, לליברמן אין, לדרעי גם אין פריימריז וייתכן שלאחרים גם אין אבל לא חשוב".

"איש אינו יכול לתקוע לנו שאף על פי שהקואליציה הזו יציבה – והיא מאוד יציבה, אני חייב להגיד – אי אפשר לדעת מה יילד יום ולכן אנחנו צריכים להיות ערוכים לכל תרחיש", הוסיף נתניהו, "מנגד, אני אומר לכם שאם נעשה את הדבר הזה אנחנו נרחיק את הבחירות, נייצב את הקואליציה ונחזק את הליכוד. עשינו את זה בעבר ויצאנו נשכרים – חשוב לגמור את כל התהליכים הפנימיים עכשיו: בחירת יו"ר מרכז הליכוד עכשיו ובחירות יו"ר מפלגה חודשיים לאחר מכן".



0 תגובות